opći cilj ovog servisa jeste unapređenje općinskih kapaciteta upravljanja i razvoja komunalnih usluga, efikasnije rješavanje zahtjeva korisnika usluga, koordinacija iizmeđu općine i komunalnih preduzeća, poboljšanje rada davaoca usluga itd. Najvažnije u cijelom ovom procesu jeste povećanje stepena zadovoljstva građana kao korisnika, zbog čega je općina i prihvatila ovaj projekat.
Od danas se svim građanima, privrednicima, investitorima i drugim korisnicima pruža mogućnost da pomoću ovog servisa prijave komunalni problem i dobiju povratni odgovor, informaciju ili obavijest o statusu rješavanja zahtjeva, najkasnije u roku od 48 sati. Za ovu svrhu uključen je poseban telefon (037/515-372) i posebna e-mail adresa ([email protected]). Forma za postavljanje pitanja, odnosno Zahtjeva za odgovor na pitanje, dostupna je i on-line na web portalu općine: www.opcinacazin.ba. Prilikom slanja zahtjeva, korisnik usluge ujedno bira i način za dobijanje povratne informacije, a sva on-line pitanja i odgovori na ta pitanja će biti objavljeni i na općinskom web portalu. Adresirane zahtjeve, pitanja, primjedbe i sl. nadležni službenik općine će prosljeđivati komunalnim preduzećima, čiji je rok za dostavljanje odgovora 36 h, kako bi općina svoju informaciju mogla kompletirati u roku od 48 h.
Glavni potpisnik ovog Protokola, općinski načelnik Nermin Ogrešević, ističe veliku važnost što se općina uključila u ovaj sistem kao jedna od prvih u BiH. "Time zapravo demonstriramo želju za vlastitim unapređenjima, jer samo na takav način možemo ponuditi usluge kojima će naši građani biti zadovoljni. Ovo zaista radimo iz tih razloga i pokazaće se koliko je ko u sistemu odgovoran, ažuran i predano radi svoj posao", istaknuo je načelnik u svojoj izjavi za medije.
Na web portalu općine Cazin u "padaju?em" izborniku "servis građana" može se izabrati postavljanje pitanja, kao i odgovori na pitanja. Takođe sa desne strane web portala, na baneru "servis 48 sati" može se izabrati postavljanje pitanja klikom na "pitanje" te ?itanje odgovora klikom na "odgovor".