U Službi za finansije, računovodstvo i trezor obavljaju se studijsko-analitički, stručno-operativni, normativno-pravni poslovi, poslovi upravnog rješavanja, operativno-tehnički poslovi iz oblasti javnih finansija i računovodstva i to:
- Izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala;
- Izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa;
- Izrada periodičnih i godišnjih obračuna, tromjesečnih i mjesečnih finansijskih planova na osnovu finansijskih planova korisnika budžeta;
- Davanje stručnih mišljenja i usklađivanja s Ustavom i zakonom prednacrta, nacrta i prijedloga propisa općih akata koje donosi Gradonačelnik iz nadležnosti službe;
- Vođenje evidencije, praćenje i izvještavanje Gradonačelnika i resorne službe o ostvarenim prihodima i rashodima;
- Upravljanje novčanim sredstvima;
- Upravljanje računima koji su u sistemu JRT;
- Planiranje novčanih tokova;
- Upravljanje plaćanjima;
- Centralizirani obračun plaća;
- Upravljanje računovodstvom u javnom sektoru;
- Finansijsko izvještavanje o izvršenju budžeta;
- Vođenje knjigovodstvene evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja, te trezorskog poslovanja;
- Izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenja budžeta, te svih pojedinačnih akata koji se odnose na finansijske transakcije (pravilnika, rješenja, odluka, zaključaka, uputstava i dr.);
- Vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija;
- Provođenje postupaka nabavki roba, usluga i radova (javnih nabavki) kao i drugih poslova; nabavku i raspodjelu osnovnog i potrošnog materijala;
- Vođenje osnovnih sredstava gradskog organa uprave;
- Obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice;
- Pripreme zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode.
U okviru Službe za finansije, računovodstvo i trezor su dvije (2) unutrašnje organizacione jedinice i to:
- Odsjek za budžet
- Odsjek za trezor i računovodstvo
- U Odsjeku za budžet obavljaju se sljedeći poslovi i zadaci:
- izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala;
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa;
- izrada periodičnih i godišnjih obračuna, tromjesečnih i mjesečnih finansijskih planova na
osnovu finansijskih planova korisnika budžeta;
- davanje stručnih mišljenja i usklađivanja s ustavom i zakonom prednacrta, nacrta i
prijedloga propisa općih akata koje donosi Gradonačelnik iz nadležnosti službe;
- vođenje evidencije, praćenje i izvještavanje Gradonačelnika i resorne službe o ostvarenim
prihodima i rashodima;
- izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenja budžeta, te
svih akata koji se odnose na finansijske transakcije;
- vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama
o kojima se vodi službena evidencija;
- provođenje postupaka nabavki roba, usluga i radova (javnih nabavki) kao i drugih poslova
iz domena javnih nabavki, nabavka i raspodjela osnovnog i potrošnog materijala;
- priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode.
2.
U Odsjeku za trezor i računovodstvo obavljaju se sljedeći poslovi i zadaci:
- izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala;
- izrada periodičnih i godišnjih obračuna, tromjesečnih i mjesečnih finansijskih planova na
osnovu finansijskih planova korisnika budžeta;
- vođenje evidencije, praćenje i izvještavanje Gradonačelnika i resorne službe o
ostvarenim prihodima i rashodima;
- upravljanje novčanim sredstvima;
- upravljanje računima koji su u sistemu JRT;
- planiranje novčanih tokova;
- upravljanje plaćanjima;
- centralizirani obračun plaća;
- upravljanje računovodstvom u javnom sektoru;
- finansijsko izvještavanje o izvršenju budžeta;
- vođenje knjigovodstvene evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i
- blagajničkog poslovanja, te trezorskog poslovanja;
- vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija;
-
vođenje osnovnih sredstava gradskog organa uprave;
-
obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice;
-
priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode.