Skip to main content

Cazinska dijaspora - mapiranje Javni poziv dijaspora invest

Služba za finansije, računovodstvo i trezor

Služba za finansije, računovodstvo i trezor

Ismet Đuzelić

mail: [email protected]

telefon: 00387 37 515378

Ismet Đuzelić

Pomoćnik gradonačelnika za finansije, računovodstvo i trezor

Kratka biografija

Rođen 22. 01. 1978. godine u Cazinu. Osnovnu školu i Gimnaziju završio u Cazinu. Diplomirao na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Mostaru 2001. godine. 2016. godine magistrirao na Fakultetu za poslovni inžinjering i menadžment u Banjaluci. Pripravnički staž završio u Općini Cazin 2001. godine. Od 2002. godine zaposlen u organu uprave kao Načelnik odjeljenja za finansije. Od 2004. godine raspoređen na mjesto Pomoćnika općinskog načelnika Službe za budžet, finansije i privredne djelatnosti. Od 2009.godine stalni sudski vještak ekonomske struke,podoblast finansije, Od 2011. godine certificirani interni revizor. Oženjen. Otac dvoje djece.

Djelokrug rada Službe za finansije, računovodstvo i trezor

U Službi za finansije, računovodstvo i trezor obavljaju se studijsko-analitički, stručno-operativni, normativno-pravni poslovi, poslovi upravnog rješavanja, operativno-tehnički poslovi iz oblasti javnih finansija i računovodstva i to:
  • Izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala;
  • Izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa;
  • Izrada periodičnih i godišnjih obračuna, tromjesečnih  i mjesečnih finansijskih planova na osnovu finansijskih planova korisnika budžeta;
  • Davanje stručnih mišljenja i usklađivanja s Ustavom i zakonom prednacrta, nacrta i    prijedloga propisa općih akata koje donosi Gradonačelnik iz nadležnosti službe;
  • Vođenje evidencije, praćenje i izvještavanje Gradonačelnika i resorne službe o ostvarenim prihodima i rashodima;
  • Upravljanje novčanim sredstvima;
  • Upravljanje računima koji su u sistemu JRT;
  • Planiranje novčanih tokova;
  • Upravljanje plaćanjima;
  • Centralizirani obračun plaća;
  • Upravljanje računovodstvom u javnom sektoru;
  • Finansijsko izvještavanje o izvršenju budžeta;
  • Vođenje knjigovodstvene evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i blagajničkog poslovanja, te trezorskog poslovanja;
  • Izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata budžeta i izvršenja budžeta, te svih pojedinačnih akata koji se odnose na finansijske transakcije (pravilnika, rješenja, odluka, zaključaka, uputstava i dr.);
  • Vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija;
  • Provođenje postupaka nabavki roba, usluga i radova (javnih nabavki) kao i drugih poslova; nabavku i raspodjelu osnovnog i potrošnog materijala;
  • Vođenje osnovnih sredstava gradskog organa uprave;
  • Obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice;
  • Pripreme zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode.
 
U okviru Službe za finansije, računovodstvo i trezor su dvije (2) unutrašnje organizacione jedinice i to:
  1. Odsjek za budžet
  2. Odsjek za trezor i računovodstvo
 
  1.  U Odsjeku za budžet obavljaju se sljedeći poslovi i zadaci:
  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala;
  • izrada prednacrta, nacrta i prijedloga budžeta i rebalansa;
  • izrada periodičnih i godišnjih obračuna, tromjesečnih  i mjesečnih finansijskih planova na
osnovu finansijskih planova korisnika budžeta;
  • davanje stručnih mišljenja i usklađivanja s ustavom i zakonom prednacrta, nacrta i   
prijedloga propisa općih akata koje donosi Gradonačelnik iz nadležnosti službe;
  • vođenje evidencije, praćenje  i izvještavanje Gradonačelnika i resorne službe o ostvarenim
 prihodima i rashodima;
  • izrada prednacrta, nacrta i prijedloga normativnih akata  budžeta i izvršenja  budžeta, te
svih akata koji se odnose na finansijske transakcije;
  • vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama
o kojima se vodi službena evidencija;
  • provođenje postupaka nabavki roba, usluga i radova (javnih nabavki) kao i drugih poslova
iz domena javnih nabavki, nabavka i raspodjela osnovnog i potrošnog materijala;
  • priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode.
 2. U Odsjeku za trezor i računovodstvo obavljaju se sljedeći poslovi i zadaci:
  • izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala;
  • izrada periodičnih i godišnjih  obračuna, tromjesečnih  i mjesečnih finansijskih planova na
        osnovu finansijskih planova korisnika budžeta;
  • vođenje evidencije, praćenje  i izvještavanje Gradonačelnika i resorne službe o
        ostvarenim prihodima i rashodima;
  • upravljanje novčanim sredstvima;
  • upravljanje računima koji su u sistemu JRT;
  • planiranje novčanih tokova;
  • upravljanje plaćanjima;
  • centralizirani obračun plaća;
  • upravljanje računovodstvom u javnom sektoru;
  • finansijsko izvještavanje o izvršenju budžeta;
  • vođenje knjigovodstvene evidencije iz oblasti računovodstva, platnog prometa i 
  • blagajničkog poslovanja, te trezorskog poslovanja;
  • vođenje prvostepenog upravnog postupka, te postupka izdavanja uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija;
  • vođenje osnovnih sredstava gradskog organa uprave;
  • obavljanje računovodstveno-materijalnih poslova za mjesne zajednice;
  • priprema zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode.