Skip to main content

Cazinska dijaspora - mapiranje Javni poziv dijaspora invest

E ZAHTJEVI

E-ZAHTJEVI

Novi sistem "Elektronski zahtjevi" omogućava građanima da šalju zahtjeve za administrativne usluge putem interneta. U skladu s važećim zakonima, do potpunog prelaska na digitalno poslovanje, ovaj pristup pruža jednostavniji način za podnošenje zahtjeva, posebno za one koji žive van grada, smanjujući vrijeme čekanja i olakšavajući proces od podnošenja zahtjeva do preuzimanja konačnog dokumenta.

Kako podnijeti elektronski zahtjev:

  1. Informišite se o postupcima putem e-registra.
  2. Preuzmite potrebni obrazac iz e-registra.
  3. Ispunite obrazac (elektronski ili ručno), isprintajte i potpišite.
  4. Skenirajte ili uslikajte potpisani obrazac i svu prateću dokumentaciju, uključujući dokaz o uplati administrativne takse (informacije o visini takse i bankovnim podacima provjerite na obrascu zahtjeva koji ste preuzeli iz e-registra).
  5. Podace za međunarodne uplate administrativnih taksi: 
    BANKA: BBI BANKA
    ADRESA BANKE: Trg Alije Izetbegovića bb
    SWIFT CODE :  BBIBBA22
    IBAN : BA391414765310000360
    GRAD CAZIN, Trg Alije Izetbegovića bb
  6. Pošaljite sve na zvaničnu email adresu za elektronske zahtjeve, zajedno s traženom dokumentacijom.
  7. Zvanična mail adresa za podnošenje elektronskih zahtjeva je: [email protected]

Tehničke napomene:

  • Dokumenti se mogu slati u PDF i JPEG formatu.
  • Velika poruka ne smije prelaziti 15 MB.
  • Antivirusni programi mogu blokirati neželjene e-mailove.
  • Nakon uspješnog prijema, dobićete potvrdu putem e-maila.

Procedura obrade elektronskih zahtjeva:

  1. Elektronski zahtjev prima protokol Gradske uprave.
  2. Zahtjev se registruje i prosleđuje odgovarajućoj službi na obradu.
  3. Komunikaciju sa podnosiocem vodi voditelj postupka, koja može uključivati zahtjeve za dodatne informacije ili dokumentaciju.
  4. Po završetku obrade, voditelj postupka obavještava podnosioca da preuzme originalni dokument u prostorijama gradske uprave uz prethodno dostavljanje originalne dokumentacije i dokaza o plaćenoj taksi.

Očekujemo da će se ova praksa razvijati i poboljšavati na temelju zajedničkih iskustava i povratnih informacija korisnika, s ciljem unapređenja pristupa administrativnim uslugama.