Novi sistem "Elektronski zahtjevi" omogućava građanima da šalju zahtjeve za administrativne usluge putem interneta. U skladu s važećim zakonima, do potpunog prelaska na digitalno poslovanje, ovaj pristup pruža jednostavniji način za podnošenje zahtjeva, posebno za one koji žive van grada, smanjujući vrijeme čekanja i olakšavajući proces od podnošenja zahtjeva do preuzimanja konačnog dokumenta.
Kako podnijeti elektronski zahtjev:
- Informišite se o postupcima putem e-registra.
- Preuzmite potrebni obrazac iz e-registra.
- Ispunite obrazac (elektronski ili ručno), isprintajte i potpišite.
- Skenirajte ili uslikajte potpisani obrazac i svu prateću dokumentaciju, uključujući dokaz o uplati administrativne takse (informacije o visini takse i bankovnim podacima provjerite na obrascu zahtjeva koji ste preuzeli iz e-registra).
- Podace za međunarodne uplate administrativnih taksi:
BANKA: BBI BANKA
ADRESA BANKE: Trg Alije Izetbegovića bb
SWIFT CODE : BBIBBA22
IBAN : BA391414765310000360
GRAD CAZIN, Trg Alije Izetbegovića bb
- Pošaljite sve na zvaničnu email adresu za elektronske zahtjeve, zajedno s traženom dokumentacijom.
- Zvanična mail adresa za podnošenje elektronskih zahtjeva je: [email protected]
Tehničke napomene:
- Dokumenti se mogu slati u PDF i JPEG formatu.
- Velika poruka ne smije prelaziti 15 MB.
- Antivirusni programi mogu blokirati neželjene e-mailove.
- Nakon uspješnog prijema, dobićete potvrdu putem e-maila.
Procedura obrade elektronskih zahtjeva:
- Elektronski zahtjev prima protokol Gradske uprave.
- Zahtjev se registruje i prosleđuje odgovarajućoj službi na obradu.
- Komunikaciju sa podnosiocem vodi voditelj postupka, koja može uključivati zahtjeve za dodatne informacije ili dokumentaciju.
- Po završetku obrade, voditelj postupka obavještava podnosioca da preuzme originalni dokument u prostorijama gradske uprave uz prethodno dostavljanje originalne dokumentacije i dokaza o plaćenoj taksi.
Očekujemo da će se ova praksa razvijati i poboljšavati na temelju zajedničkih iskustava i povratnih informacija korisnika, s ciljem unapređenja pristupa administrativnim uslugama.